Po co obwozić własnym samochodem dostawczym powietrze, kiedy można ją wypełnić kolejnym miejscem dla ładunku. Przyszły zysk odnajdziesz na podłodze. Pomysł powinien być niebywale trywialny a zapożyczony prosto waszego życia. Starczy kolejny próg wraz z ładunkiem na kilku kątownikach, linach do przytrzymania i trzymaczach jakie wszystko umocnią. Czyli system umożliwiający na wypełnienie następnej przestrzeni załadowczej na takiej pojedynczej kubaturze przyczepy i skrzyni ładunkowej. Najważniejsze staje się wypoziomowana konstrukcja ze stalowych albo aluminiowych belek, na jakich spocznie cały ciężar i odpowiedzialność za załadunek. Podwójna podłoga klasy DFS do kontenerów oraz klasa CTD III do skrzyni załadowczej da się wykorzystać w dowolnej ciężarówce. Przy odpowiedniej regulacji, można to zamontować w każdym projekcie ciężarówki a także gabarycie powierzchni do załadowania. Stemple noszące w pionie, posiadają wycięcia w obrysie miejsc do jakich wpina się belki w poziomie stanowiące leże. Na takim stoi ładunek ustabilizowany paskami z mechanizmem dociskowym. Da się to teraz porozdzielać kątownikami w formie przegród pomiędzy burtami oraz ustabilizować dodatkowymi szynami nośnymi. Właściwie budując w taki sposób podwójną przestrzeń i wobec tego podwajając ciężar wożonego towaru. Równocześnie by skrócić potrzebny okres czasu do załadunku ciężarówki w podróż. Finał będzie korzystny o czym już wkrótce odczuje nasza konkurencja. Zatem szerokiej trasy i do zobaczenia na szosie mobilki!